Pozycjonowanie sklepów internetowych

Wysoka pozycja sklepu to klucz do sukcesu!

Coraz bardziej zacięta walka o klienta zmusza do zintensyfikowania działań mających na celu poprawienie widoczności sklepu internetowego w wyszukiwarce. Samo posiadanie sklepu internetowego jest tylko początkiem, bo bez odpowiedniego pozycjonowania sklepu, skazanym się jest na porażkę. Brak wysokich pozycji w Google skutkuje brakiem obrotów (i zysków).

Czy jest to potrzebne?

Oczywiście tak. Ponad połowa potencjalnych klientów ogranicza oglądanie wyników w Google do dwóch pierwszych stron. W związku z tym konieczne jest pozycjonowanie sklepu internetowego by trafić do tych klientów. Posiadanie najlepszego sklepu internetowego, najlepszego towaru po najniższych cenach jest bezwartościowe, jeżeli nikt do takiego sklepu nie zagląda.

Jak będziemy pozycjonować sklep internetowy?

Dobierzemy najlepsze hasła kluczowe związane z Państwa sklepem internetowym. Dobór haseł, jak zawsze, będzie poparty dogłębną analizą sklepu. Przykładowe frazy, które przy pozycjonowaniu sklepów internetowych są najodpowiedniejsze to hasła ogólne typu: kosmetyki, kosmetyki naturalne, kosmetyki dla mężczyzn, marka_produktu, itp. Oprócz nich, brane są pod uwagę hasła bardziej precyzyjne takie jak, balsamy do ciała +marka_produktu, żele do kąpieli +marka_produktu, lub nawet dokładna_nazwa_produktu. Tradycyjnie, im bardziej precyzyjne hasło, tym większa konwersja i niższa cena za jego pozycjonowanie. Po wyborze fraz dokonamy analizy Państwa sklepu internetowego i sporządzimy raport, w którym przedstawione będą poszczególne elementy wymagające korekty. Jak w każdym przypadku, korekty mają na celu zmaksymalizowanie efektów jakie przynosi pozycjonowanie stron www.
Różnice w ilości odwiedzin (i targetu), w zależności od rodzaju fraz kluczowych (sposobu pozycjonowania)

Czy mogą Państwo pozycjonować wszystkie nasze produkty?

Oczywiście. W takim przypadku opłata pobierana jest jako abonament miesięczny, w zależności od ilości produktów. Wspólnie z Państwem ustalimy kryterium wykonania usługi po którym nastąpi opłata. Dzięki usłudze pozycjonowanie stron www dla wszystkich produktów, zwiększa się ich widoczność w Google, a tym samym ruch na stronie.

Korzyści jakie ma pozycjonowanie sklepu internetowego:

  • najwyższa możliwa konwersja (przy pozycjonowaniu produktów)
  • najniższe opłaty za pojedyncze frazy (pozycjonowanie produktów)
  • sklep internetowy ma dużą szansę przynosić zyski dzięki obecności w top10
  • najkrótszy czas na osiągnięcie wysokich pozycji (pozycjonowanie produktów)
  • zaistnienie w sieci i wzrost wiarygodności w oczach Internautów
  • konsekwentna budowa marki