Pozycjonowanie regionalne

Najlepszy wybór dla firm stacjonarnych.

Pozycjonowanie regionalne skierowane jest do osób, które posiadają firmy działające na określonym obszarze. W takim wypadku nie ma sensu korzystać z fraz ogólnych takich jak: pizzeria, warsztat samochodowy, kosmetyczka, naprawa telewizorów, itp. Potencjalni Klienci nie będą zainteresowani usługami, jeżeli mieszkają we Wrocławiu, a Państwa firma jest z Gdyni. Owszem, użycie haseł ogólnych zapewni ogromny ruch na stronie ale nie przełoży się to na przychody.

Co Państwo zaoferują w takim przypadku?

Zaproponujemy Państwu najlepsze z możliwych frazy kluczowe adekwatne do profilu działalności. Skoro to pozycjonowanie regionalne, to frazy będą zawierać określenie obszaru działania Państwa firmy. Przykładem niech będą frazy już wcześniej użyte: pizzeria Warszawa, warsztat samochodowy Gliwice, kosmetyczka Kraków, naprawa telewizorów Poznań, itp. Nic nie szkodzi użyć także innych określeń lokacji takich jak województwa, jednakże sprawdzimy dla Państwa w statystykach udostępnianych przez Google, co jest częściej wyszukiwane. Podpowiemy także, co się bardziej opłaci wybrać by pozycjonowanie stron www było jak najbardziej skuteczne i generowało zyski.

Korzyści płynące z pozycjonowania regionalnego

  • na Państwa stronę trafią w zdecydowanej większości Klienci z Państwa obszaru działania
  • zwiększenie sprzedaży produktu albo usługi
  • relatywnie krótki czas na osiągnięcie wysokich pozycji
  • duża konwersja
  • niższe koszty pozycjonowania frazy niż w przypadku fraz ogólnych